Ahad, 18 April 2010

terima kasih kepada semua pelanggan kami


Ramai Pesakit kami telah mencuba kaedah rawatan bekam lintah ini, dan maklum balas yang
kami terima amat memerangsangkan.ada yang mengatakan sakit kepala dah kurang, meningkat kualiti tidur, meningkatnya kadar tenaga,dulu sakit pinggang dan sekarang lega dan berbagai lagi... pihak kami sangat-sangat teruja dan terharu atas maklum balas yang kami terima dari para pelanggan kami..lebih manis, banyak kes seperti kencing manis tahap kronik sampai kaki sudah hendak di potong dapat di selamatkan juga kes kanser payu dara dapat di sembuhkan dari di potong..jutaan terima kasih kepada pelanggan semua.

Ketika lintah diterapkan ke kawasan aktif biologi tubuh manusia, gigitan lintah memberikan kesan positif serupa dengan reflexotherapy. Zat penawar dari air liur lintah mempunyai kesan pada seluruh tubuh, bukan hanya satu organ tertentu atau gejala. Sebagai contoh, jika lintah digunakan untuk merawat pesakit yang menderita varises, penurunan secara serentak pada tekanan darah dan kadar kolesterol, meningkatkan mood dan fungsi saluran pencernaan, dan menyembuhkan buasir. Hal ini mungkin terdengar sangat luar biasa, tapi itu benar.

Kebaikan lain adalah terapi lintah mempunyai kesan jangka panjang. Dalam kes penyakit kronik, kursus pada rawatan yang perlu diulang selepas 4 - 6 bulan, sedangkan di sebahagian besar kes akut, satu program biasanya sudah memadai.

Gigitan lintah serupa dengan gigitan nyamuk. lintah yang mempunyai 4 hos hidung, lintah akan mencari bahagian kulit yang mengeluarkan bau kulit yang rosak atau sel kulit yang rosak, lintah benar-benar menggigit kerana mempunyai ratusan gigi kecil, dan ketika mula mengigit kemudian memasukkan biologi zat aktif dalam tubuh manusia, kerana satu tusukkan ringan atau macam kena gigitan nyamuk atau kulit terasa gatal sedikit. Hal ini berlangsung sampai 5-10 minit sampai lintah mula menghisap darah dan semua kesakitan yang di tanggung oleh pesakit akan berkurangan. Ketika lintah kenyang, lintah melepaskan diri dari kulit pesakit,lintah akan di asingkan atau dihapuskan dan akan dibuang. pusat terapi bekam lintah putra phoenix tidak pernah menggunakan lintah yang telah di pakai pada lebih dari satu pesakit untuk mengelakkan penyebaran jangkitan darah.

Tak kisah la bagaimana anda melihatnya, lintah yang di gunakan dalam perubatan di sini akan di musnahkan dengan kadar segera.
seperti satu hadis yang diriwayatkan oleh abu hurairah r.a, rasullulah s.a.w bersabda: allah tidak menurunkan sesuatu penyakit, melainkan allah menurunkan penyembuh untuknya( riyawat al-bukhari )


hubungi kami: pusat terapi bekam lintah putra phoenix
di talian hot line 012-3172154

Tiada ulasan:

Catat Ulasan