Selasa, 13 April 2010

penyakit gout..kesannya amat menakutkan

Anda Berani Makan Makanan Lazat Berikut?







Jika saudara merupakan salah seorang yang dalam kumpulan berisiko tinggi, sila ambil perhatian.

Jangan biarkan sakit Gout yang sengsara tu menemani anda sepanjang tahun. Bukan anda seorang sahaja yang sakit, malah keluarga kesayangan anda juga turut rasa sakit hati.
nak ajak berjalan-jalan hujung minggu pun susah..nak tinggalkan duduk sorang-sorang kat rumah pun susah jugak..ish ish ish..kesian-kesian. jadi tuan-tuan dan puan-puan...

Jangan Menjadikan Gout Ini Masalah yang Kompleks!

Memulihkan Gout adalah SANGAT MUDAH!

Jika anda faham tentang akar umbi penyakit ini. Penyakit Gout ini hanya berasal daripada Satu dan HANYA SATU sebab, iaitu Uric Acid Tinggi! Salah satu cara yang paling berkesan dalam menyingkirkan Uric Acid di dalam badan adalah dengan meminum Air Beralkali Ionik yang mempunyai nilai pH tinggi yang boleh meneutralkan pelbagai jenis asid di dalam badan anda, termasuk Uric Acid yang menyebabkan Gout.

Ramai Pesakit Gout cuba sedaya upaya untuk mengawal cara pemakanan harian mereka demi mengelakkan Serangan Gout yang Sungguh Menyakitkan! Ini tak boleh makan, itu tak boleh makan. Ini hanya akan menimbulkan tekanan jiwa dan mental yang meletihkan. Adakah anda perlu hidup begitu SUSAH? Ini adalah fakta yang sangat ringkas dan jelas, 70% daripada badan anda adalah terdiri daripada AIR! Anda membazirkan banyak masa belajar apa makanan yang tak boleh makan tetapi pernahkah anda meluangkan sedikit masa untuk belajar air apa yang patut dielakkan?

Anda mungkin tahu bahawa terdapat pelbagai jenis air yang terdapat di pasaran seperti Air Mineral Water, Air Suling, Air R.O., Air Energy, dan macam-macam lagi... Tetapi, adakan anda ketahui yang mana satunya adalah Berasid (TERUK untuk Gout), Neutral atau Beralkali? Air bukannya sekadar H2O sahaja... Khasnya dalam keadaan anda sekarang, anda memang perlu minum banyak Air Beralkali Ionik untuk mengneutralkan bahan-bahan toksik berasid (khasnya Uric Acid) yand terdapat di dalam badan anda.

Oh! Untuk pengetahuan anda, ubat-ubat seperti colchicine atau steroid adalah ubat penahan sakit. Gout yang anda ambil setiap hari adalah Sangat BERASID!. tahukah anda lintah juga boleh digunakan untuk mengeluarkan uric asid dan kesannya sangat ketara..anda mampu tersenyum dengan hasil kerjanya..sekarang anda boleh membuat pilihan..tepuk dada tanya selera

Peringkat-peringkat Perkembangan Gout Yang Sungguh Menyedihkan


Peringkat Pertama: Darah Yang Pekat dan Gelap


Peringkat Kedua: Lemah Tenaga Batin atau Mati Pucuk


Peringkat Ketiga: Kaki Bengkak yang Sungguh Menyakitkan


Peringkat Keempat: Bengkak Merebak ke Lutut atau Tangan


Peringkat Kelima: Jari-jari Bengkok dan Keras


Peringkat Keenam: Tumbuh Tompok Kristal Batu Acid


Peringkat Ketujuh: Pinggang Rosak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan