Selasa, 24 Ogos 2010

Hebatnya Lintah


Lintah kos yang sangat kecil, tetapi pelaksanaan dan pemantauan mereka memerlukan masa dan usaha.

Sila ambil perhatian bahawa kaedah hirudo therapy (walaupun nampak mudah pada awalnya) tidak mudah sama sekali (kecuali anda adalah seorang pakar hirudo therapi berpengalaman, jangan cuba prosedur ini sendiri). Hirudo therapy dilakukan dengan pendekatan individu untuk setiap pesakit dan penyakit mereka. Lintah harus digunakan pada tubuh, di mana dikeluarkan cecair dari air liur akan pergi terus ke organ. Sangat menarik untuk mengetahui bahawa kaedah hirudo therapy dikritik oleh doktor yang belum pernah mencubanya, yang tidak tahu prinsip-prinsip asas dan tidak pernah diambil daripada rawatan pesakit selepas rawatan ini.


Setelah doktor telah mencuba kaedah ini, dia / dia tidak akan pernah menolak untuk menggunakannya lagi dan lagi. Prinsip utama rawatan adalah "Jangan tidak merugikan". Seperti halnya kaedah penyembuhan yang lain, hanya seorang profesional boleh melaksanakan lintah dengan betul. terapi Lintah adalah kaedah yang sangat berkesan yang mempunyai penunjuk dan kontra, tapi sangat berbahaya jika tidak dilakukan oleh seorang profesional.


Pihak kami menawarkan perkhidmatan hirudo therapi berpengalaman dengan datang ke lokasi anda. lintah kami tidak berpenyakit dan di jamin bersih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan