Rabu, 30 November 2011

Lintah perubatan digunakan dalam pembedahan plastik

perbagai rawatan yang boleh di lakukan oleh makhluk allah yang istimewa ini :

SAWAN, darah tinggi, ASTMA, reumatisme, VARICOSIS, tinnitus, trombosis, kemurungan, apopleksi, sinusitis, TONSILLARY ABCESS, mastitis, CHOLECYSTITIS, ORCHITIS, radang urat darah, HYPERTHYREOSIS, Nanah, THROMBOPHLEBITIS, Pektoris Angina, gangren, meningitis, HATI DAN MASALAH PENGANDUNG DARAH, KAKI &sakit kaki, MASALAH mata.kencing manis


Kami menggunakan 7-15 lintah dalam terapi. Perubatan terapi lintah adalah satu jam sahaja.
Lintah-lintah memberikan 104 biomadecines ke dalam darah. Madicines bio ini ialah:

ANTI-BACTERIEL, ANTI-kemurungan, ANTI-Doksan, MEMBUAT DARAH cair, Membuat TEKANAN DARAH NORMAL, ANTI-darah beku, MEMBUAT beku cair, ANTI-EMBOLIZM, PENCEGAHAN dan banyak lagi yang dapat di lakukan oleh makhluk allah ini.

SEGALANYA TENTANG TERAPI PERUBATAN LINTAH:-

S: Apakah lintah?

J: Lintah adalah cacing seperti makhluk yang menghisap darah. Lintah-lintah telah digunakan untuk jangka masa yang panjang dan dalam cara yang berbeza untuk tujuan perubatan di Eropah. Terdapat banyak jenis lintah-lintah tetapi hanya salah 20 jenis digunakan untuk rawatan perubatan.

S: Mengapa lintah-lintah telah digunakan dalam merawat pesakit?

J: Lintah-lintah boleh melegakan pengumpulan darah di seluruh otot atau kulit yang lebih baik daripada ubat-ubatan atau rawatan lain. Mereka digunakan untuk menjaga aliran darah di dalam tisu otot, kulit dan lemak yang telah dibedah dipindahkan dari satu bahagian badan anda yang lain. Tisu-tisu ini juga dipanggil kepak.Lintah-lintah juga digunakan dalam anggota badan atau bahagian badan lain yang reattached selepas dipotong oleh reattachments accident.These dipanggil implan. Kepak atau implan boleh mempunyai kolam darah di sekeliling mereka supaya kulit menjadi sejuk, keras dan kebiruan dalam warna dan aliran darah kawasan ini menjadi cair. Jika ini berlaku, kepak tisu atau kulit boleh gagal berfungsi dengan baik.

S: Berapa lama lintah-lintah yang digunakan di kawasan yang terjejas?

J: Ia bergantung bagaimana setiap kerja-kerja lintah. Ia boleh dalam lingkungan 10 minit hingga jam. Apabila ia penuh, ia akan jatuh.

S: Berapa banyak darah yang boleh menghisap lintah?

J: Setiap lintah boleh menghisap dari 1-2 sudu darah.

S: Adakah Lintah menghisap darah kecederaan?

J: Tidak, air liur lintah diisi dengan bahan kimia yang mengandungi ubat penahan sakit dari rasa gigitan. Air liur juga mempunyai bahan kimia, yang menyimpan darah dari pembekuan.

S: Apakah yang akan berlaku apabila lintah yang penuh?

J: Ia jatuh pada ahli terapi. akan mengeluarkannya.

S: Bolehkah lintah digunakan dua kali?

J: Tidak, lintah digunakan sekali-kali. Sebaik sahaja mereka telah digunakan, mereka thromn supaya mereka tidak akan merebak penyakit-penyakit lain seperti hepatitis dan AIDS. Kedua-dua jenis penyakit yang dibawa dalam darah.

S: Mengapa terapi lintah digunakan bukan rawatan perubatan lain?

J: Dalam sesetengah kes, lintah-lintah melakukan pekerjaan yang lebih baik dengan mengeluarkan darah yang dikumpulkan daripada mana-mana terapi perubatan yang lain.

S: Adakah terdapat risiko jangkitan dengan terapi lintah?

J: Selain wundinfektion oleh pencemaran luka lintah adalah satu sumber yang mungkin daripada infection.Bacteria boleh antara lain pada kulit daripada Egels.With aninfection meansures yang betul boleh belakang dihentikan oleh bakteria tetapi dengan kebarangkalian tertinggi. Immaculateness secara semula jadi semasa proses rawatan seluruh keperluan tertinggi.


sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan