Selasa, 28 Disember 2010

process nyah bakteria Lintah




* Meskipun terapi lintah di ketahui boleh membantu merawat perbagai masalah kesihatan membabitkan salur darah, sendi, seperti kanser payudara, jantung, kencing manis, gout ,resdung, orang ramai di nasihatkan berhati-hati kerana rawatan yg di beri oleh pengamal-pengamal tidak terlatih boleh memburukkan kesihatan pesakit tersebut.


* Rawatan alternatif menggunakan lintah hidup sebenarnya sudah lama di amalkan di luar negara tetapi ia hanya boleh di lakukan selepas lintah itu menjalani proses nyah bakteria bagi menjamin keselamatan pesakit.


* Pengamal perlu tahu lokasi tepat pada badan pesakit sebelum meletakkan lintah dan antara golongan yang tidak boleh di berikan rawatan ialah:-


1 wanita yang sedang Hamil

2 penghidap pheumonia

3 atau pesakit yang baru menjalani rawatan kanser payudara, pembedahan atau kimoterapi,dan demam denggi.


* justeru pengamal perubatan alternatif perlu menjalani latihan supaya dapat memberikan rawatan yang terbaik kepada pesakit.


* Terapi lintah memang di yakini dapat membantu merawat perbagai penyakit termasuk:-

artritis( sakit sendi) sakit belakang dan leher, penyakit membabitkan salur darah,kanser payudara, sakit jnatung,strok, kencing manis, bisul, jerawat, radang gusi, gaut, sakit kepala.


* Lebih unik lagi....terapi lintah hidup ibaratkan seperti pembedahan tanpa pisau, kerana lintah menghisap darah kotor atau sel kanser daripada badan pesakit dan menghasilkan enzim yang sangat baik untuk proses pemyembuhan



maklumat lanjut sila hubungi

hot line kami


012-3172154

012-6283486

019-6172854

Tiada ulasan:

Catat Ulasan